środa, 25 grudnia 2013

Merry Christmas :**

Cześć, moi kochani :) Właśnie kończy się drugi dzień świąt, a ja dopiero teraz mam możliwość złożyć Wam życzenia:

Oby kolejny rok był dla Was jeszcze lepszy niż ten i żeby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia. Szczęścia, zdrowia, pomyślności i wszystkiego najlepszego. :)
PS. Byłoby miło, gdybyście dalej zaglądali na tego bloga i motywowali mnie do dalszego pisania. :)

Dziękuję Wam za to, że jesteście.
Wiecie, pracuję nad zakończeniem imagina świątecznego, który planuję zgłosić też na konkurs na jednym z fan page'y. :)


Zgłosiły się już wymagane trzy osoby, jednakże obiło mi się gdzieś o uszy, że ktoś jeszcze coś pisze. Dlatego, jeśli jesteś zainteresowana wzięciem udziału w konkursie, napisz pod tą notką, że chcesz jeszcze nadesłać pracę. To dla mnie ważne, ponieważ nie chcę, żeby ktoś zainteresowany spóźnił się z nadesłaniem pracy etc. Wiem, strasznie jestem dla Was miękka, ale nic na to nie poradzę :*
I ogłaszam, że przedłużam konkurs do 31.12.2013 r. Wtedy zamykam listę prac zgłoszonych na konkurs i jest to ostateczny termin. Wyników spodziewajcie się zatem 1.01.2014 r. :)
Informuję też, że nie będzie wtedy karty świątecznej, ale jakaś inna karta :)


PS. Wielkimi krokami zbliżają się moje urodziny! Tak, już 15. Więc jeśli jest ktoś zainteresowany wysłaniem kartki urodzinowej (byłoby mi miło, ale nie nalegam), podam go w odpowiedzi na komentarz z takim zapytaniem. O ile się oczywiście pojawi. :P


6 komentarze:

Lou Tommo pisze...

Podasz mi adres? :)

Julia Avis pisze...

Julia Jaśkiewicz
Praga 88
99-200 Poddębice
woj. łódzkie

Pozdrawiam ;)

Lou Tommo pisze...

Dziękuje :)
Mam jeszcze nie typowe pytanie: Jakie są Twoje ulubione kolory? ;)

Pozdrawiam :)

Julia Avis pisze...

Czerwień, biel, złoto, pomarańcz i beż :)

Lou Tommo pisze...

Dziękuje :)

monia monika pisze...

http://spisownia.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)