sobota, 10 sierpnia 2013

Spam/reklama!

Cześć! Rozdział, jeśli będzie, to wieczorem albo jutro. Ale przychodzę do Was z inną sprawą. Otóż... Założyłam bloga "Coś pomiędzy Piekłem a Niebem". Zapraszam, gdyż pojawił się zwiastun, stworzony przeze mnie! Heheh, myślę, że się Wam spodoba.
Jeśli nie będzie pod najnowszym postem na tamtym blogu chociaż trzech komentarzy, rozdział dodam dopiero po weekendzie. Buahahah, wiem, okropna jestem xD
Dobra, wpadajcie na bloga, oglądajcie zwiastun, komentujcie i... Do następnego rozdziału.

Aha, na tamtym blogu wyraźcie swoje opinie, możecie podrzucić swoją opinię. Ale przede wszystkim proszę o szczerość. Szczerość do bólu :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)