piątek, 2 sierpnia 2013

Parę spraw na początek sierpnia

     Hej! Tak, wróciłam już znad morza. Dzięki za wszystkie miłe komentarze, dzięki za nominacje, dzięki za ocenę bloga (clic here). Co do oceny - jest szczera, zgadzam się z nią. :) Przeczytajcie ją i wyraźcie swoją opinię tu albo pod oceną.
     Wiecie... Tęskniłam za Wami, muszę też przyznać, że to opowiadanie, jakby to ująć, przestaje mnie kręcić. Tak, chcę napisać jeszcze trzecią część, ale nie czuję aktualnej. Nie myślcie źle, nie chcę Was zostawiać, jednak ostatnio często mam ochotę rzucić to opowiadanie. Nie mam weny, a jeśli już jest, to pomysły są beznadziejne. Chciałabym spróbować czegoś innego. Jednak wciąż trzyma mnie tu ta trzecia część. Dlaczego? Przecież jeszcze nie zaczęłam jej pisać... Po prostu uważam, że to byłby naprawdę niezwykły zwrot akcji, coś lepszego. A trzeba najpierw skończyć dwójkę.
     Pewnie jutro będę mówić co innego, bo mój aktualny stan spowodowany jest chyba związany z moją przyjaciółką i pewnym osobnikiem płci męskiej (xD). Ale też doszłam do wniosku, że i tak dużo osiągnęłam. Nigdy bym nie pomyślała, że aż tylu Was będzie czytać to opowiadanie, że będziecie czekać na każdy kolejny rozdział. Dziękuję :*
     Ale prawda jest taka, że chyba na jakiś czas zawieszę bloga. Owszem, będą się pojawiać (o ile chcecie) notki z zaległymi nominacjami, jakimś spamem ode mnie (co u mnie, jak idzie pisanie i inne bajery), ale to chyba tyle na teraz. No, i oczywiście od czasu do czasu edytuję jakiś stary rozdział, zmieniając go na lepszy.

A teraz mam do Was zestaw pytań:
1. Czy chcecie, bym dodała te rozdziały, które do tej pory napisałam (jest ich sześć)?
2. Co myślicie o tym wszystkim?
3. Co uważacie o ocenie bloga?
4. Nadal mnie lubicie?
5. Dodać jakieś bonusy?
6. Planuję opowiadanie na faktach, o esemesowej znajomości pewnej dziewczyny i chłopaka. Czytalibyście?

     Przepraszam, że tak to wyszło, jednak chyba trochę dojrzałam. W końcu od założenia tego bloga minęło już osiem miesięcy i dziewięć dni!
     Proszę, odpowiadajcie w komentarzach na pytania. To dla mnie ważne. Bo przecież wiecie, że Was kocham :*

Bye,
Julia

6 komentarze:

Szakalika lpsLand pisze...

Jak ja za Tobą dziewczynko tęskniłam D: Za rozdziałami też, ale za tobą bardziej ;D I mam takie pytanko.... Dlaczego tak wspaniałe dziewczyny jak ty zawsze muszą zawieszać blogi?! T.T No a teraz odpowiadamy...:
1 Taaaaaaak! Dodaj je ;3
2 o czym wszystkim? O zawieszeniu? No tak myślę... Wykopię ci ładny grób, ukradnę cię, zakopię... Jak będę miała kasę, to ci nagrobek fundnę.... Żartuję ;D To twoja decyzja, więc twoja racja ^^ Chociaż troszkę szkoda :c
3 z większością się nie zgadzam! Ale co do wyglądu nagłówka to się tak ociupinkę zgadzam :)
4 No dobrze.... Pisałam to tyle razy, napiszę jeszcze raz, a co? :D Ja cię KOOOOCHAM ^^
5 Ja na bonysy zawsze tak ;3
6 Ja przeczytam wszystko, co napiszą twoje paluszki ^^

No to tyle ^^ Ja też cię kocham ;D Pa pa i życzę duuuuużo weny :D

Scatterbrained pisze...

1. Oczywiście, że tak!
2. Co myślimy? Myślimy, że jest to jedno z lepszych opowiadań. No a przynajmniej ja tak sądzę.
3. Moim zdaniem troszeczkę z bardzo się ciebie czepiała o szczegóły, które są mało istotne, ale poza tym jest ok.
4. Cały czas.:* Kochamy.<#
5. tiak.:D
6. Czy to to, co myślę?^^ Oczywiście, że tak.;d

My life:) pisze...

Hej :) Tęskniłam, ale pewnie to w tej chwili mniej ważne, a więc przechodzę do pytań :)
1. No jasne :D
2. Jest mi przykro, że zawieszasz bloga, ale jeśli tego potrzebujesz... Będę czekać i wracaj do nas szybko :*
3. Moim zdaniem czepiała się za błedy takie, jakie każdy bloger popełnia. Czyli czepiała się po prostu za szczegóły. I oceniła, cię tak jakby oceniała bardzo doświadczoną, dorosłą pisarkę z długim obeznaniem. A moim zdaniem to mało, która dziewczyna w takim wieku umie tak pisać. W sumie to nie bardzo mi się to podoba :/
4. Zawsze i wszędzie :*
5. Nie mam nic przeciwko :D
6. Tak, czytalabym :)

This is me pisze...

Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger :) Więcej informacji na ~~> http://1d-more-than-love-4ever.blogspot.com/ <3

harreh † pisze...

1. Tak, bardzo chciałabym, żebyś dodała następne. :)
2. Jeżeli potrzebujesz zawiesić bloga, to zawieś. Wszystko może przyjdzie z czasem. Wiem, co czujesz i o co chodzi mniej więcej z tą drugą częścią. Wytrwaj dla trzeciej. :D
3. Hmm.. ocena jak ocena. Wiadomo, że bloga idealnego nie ma. Zawsze znajdą się jakieś błędy, a jak nie to, to taki chaos w całości opowiadania itd. (dużo by wymieniać..) a twojemu opowiadaniu jednak bliżej do doskonałości :D
4. Moją adminkę? Zawsze ♡
5. Bonusy? Jeżeli się rozumiemy: tak, bo nawiązując do notatki, chciałabym wiedzieć jak idzie ci pisanie, co u ciebie itd.
6. Ptaszki coś ćwierkały i myślę, że znam jedną postać :3 Bardzo chętnie bym czytała, bo wiem, że nie będę skazana na jakiś kicz od nieznanej mi osoby, a bardzo dobre opowiadanie od ciebie.

btw. jeżeli dalej "bawisz" się w to Versatile Blogger to: nominowałam cię :)
więcej na: http://there-is-always-hope-1d.blogspot.com/

Scatterbrained pisze...

+ zostałaś nominowana do The Versatile Blogger, więcej u mnie na blogu.xx

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)