poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Parę bardzo zaległych nominacji

Hej! Przybywam z bardzo zaległymi nominacjami i w końcu je uzupełniam. No, to czytajcie i zerknijcie potem na notkę na dole. :)

A więc, tak na początek, w końcu uzupełnię nominację od Majki. Dzięki wielkie za nominację do The Best Blog Award. Tutaj pytań zmieniać nie wolno, a jest ich 5. Następnie wypadałoby nominować 10 innych blogów. Zaczynamy!

1. Ile masz lat?
Od ponad pół roku 14. Taak, wiem, smarkula ze mnie xD

2. Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga?
Otóż pewna złota myśl, że skoro inni mogą, to czemu nie ja? Tak jakoś wyszło jednak, że zamiast pamiętnika kujonki wyszła opowieść o miłości, którą, pomimo wielkich rozmiarów, dalej zwę (przez skromność) opowiadaniem.

3. Dlaczego piszesz o tym, o czym piszesz?
Ponieważ to są moje początki. Z punktu widzenia profesjonalisty to pewnie jakieś wypociny dziewczyny zadurzonej w ''marnym'' zespole. Ale dla mnie to sposób na sprawdzenie swoich umiejętności. Dlaczego 1D? Ponieważ ich słucham i bardzo, bardzo lubię. A wymyślanie różnych interesujących wątków do tak rozchwytywanych przez inne początkujące pisarki bohaterów jest naprawdę trudne, więc może to dlatego.

4. Jak długo piszesz bloga?
Osiem miesięcy i dwunastu dni! Od 24. listopada 2012 r. :)

5. Twoje największe marzenie to...?
Wyjechać za granicę, znać perfekcyjnie angielski, być sławną pisarką albo aktorką i spotkać wszystkich idoli. Wiem, tego jest dużo, ale nie umiem wybrać :D



Teraz czas na Liebster Award, do którego zostałam nominowana przez Sophie96, paullę i Horanky. Pytania dziewczyn będą w takiej kolejności, w jakiej wymieniłam ich nicki. Poza tym - zasad chyba nie muszę przypominać. :)

1. Masz rodzeństwo?
2. Jesteś Directioners? Jak tak to od jak dawna?
3. Jakich zespołów, piosenkarzy i piosenkarzy słuchasz?
4. Podobają tobie się moje opowiadania? Szczere odpowiedzi.
5. Czego się boisz?
6. Dlaczego zdecydowałaś się pisać opowiadanie?
7. Jakiej tematyki blogów nie lubisz?
8. Jaką tematykę blogów lubisz?
9. Ulubione piosenki?
10. Jesteś tolerancyjna?
11. Jaki jest twój charakter?

1. Tak. Brata i siostrę.
2. Jestem, a jakże! Ale ile to będzie?... Rok, który minął jakoś na początku lipca. Bo 1D słuchałam już wcześniej, jakoś w marcu-kwietniu, ale Directioners stałam się dopiero na początku wakacji.
3. One Direction, Eltona John, The Beatles, Michael Jackson, Czerwone Gitary, Bryan Adams, ENEJ i wielu  innych.
4. Uwielbiałam, uwielbiam i będę uwielbiać opowiadanie o Sophie. Co do reszty... Na razie przekonuję się do tego o Demetrii. :D
5. Śmierci, nicości i końca świata.
6. Ponieważ w mojej głowie aż roiło się od pomysłów. Nie tyle o 1D, ale też. :)
7. Nie cierpię blogów o mandze, anime, z recenzjami kosmetyków i ogólnie blogów prowadzonych nieumiejętnie, które odrzucają.
8. Opowiadania, pamiętnikowe, DIY, z instrukcjami do robienia nagłówków itp. i takich z nutami na waltornie. Niestety, w internecie nie widziałam tych ostatnich ;(
9. O rany... Chyba wszystkie, które mam na telefonie. I te, których nie mam. Ale takie naj, to chyba "Something More" - Nicka Vujicika, "Waiting All Night" - Rudimental, "Summer Love" - 1D, "Everything I do" - Bryana Adamsa.
10. Oczywiście.
11. Do niedawna był zbyt spokojny, ale zaczyna się robić wybuchowy. Coraz więcej się śmieję, jestem pewniejsza siebie... Jestem naprawdę fajna, jeśli mam nie być skromna. xD


1.Czym się kierujesz?? Sercem czy rozumem
2.Jak masz na imię i ile masz lat?? 
3.Kogo jeszcze- oprócz 1D- słuchasz??
4.Kto jest twoim ulubieńcem??
5. Opisz twój ideał
6. Trzy rzeczy, które w sobie lubisz
7.Czytasz, któryś z moich blogów?? Jak tak, to co o nich myślisz??
8.Ulubiony kolor
9.Ulubione zwierze
10.Wierzysz w przesądy?? np. piątek 13??
11. O czym marzysz??


1. Tak pół na pół. To zależy od sytuacji.
2. Zwą mnie Julią Jadwigą, jednak obstaję przy Julce (od święta Julci) i ewentualnie Sowie, moim przezwisku. Lat mam 14, co już wiadomo :)
3. Jak wyżej: One Direction, Eltona John, The Beatles, Michael Jackson, Czerwone Gitary, Bryan Adams, ENEJ i wielu  innych.
4. Z 1D?? Louis, bezkonkurencyjnie. Zaraz za nim Niall, tak jakoś :D
5. Wysoki (Louis), wesoły (Louis), miły (1D), w miarę dobrze wychowany (raczej nie 1D), wierny (noo, nie wiem), kochany... Dobra, kurczę, u nas na WDŻ tak w maju robiłam. Dziewczyny robiły ideał chłopaka, chłopcy ideał dziewczyny. I potem przy każdej cesze chłopaka mówiłam "Louis, Louis, One Direction!!" xD
6. Moje włosy, mój odnowiony charakter i... Moja twórcza dusza xD
7. Ojej... Ja w ogóle nie nadążam za twoimi blogami, przepraszam. Więc nie mogę się o nich wyrazić ;(
8. Pomarańczowy, niebieski i czerwony.
9. Brat się liczy?? Nie no, tak szczerze to... Nie mam ulubionego zwierzaka. Chyba że leniwiec.
10. Mhm, w niektóre wierzę. Na przykład w pechowe dni, choć niekoniecznie piątki trzynastego. Dla mnie pechową datą jest na przykład czwarty maja.
11. O wszystkim, co da się spełnić :D



1. Ile masz lat?
2. Jak masz na imię?
3. Kogo z 1D lubisz najbardziej?
4. Jakie miasto najbardziej ci się podoba i dlaczego?
5. Do jakich fan domów należysz?
6. Dlaczego założyłaś bloga?
7. Czy byłaś na jakimś koncercie?
8. Wolisz zimę czy lato?
9. Czy byłaś kiedyś poza granicami polski?
10. Dlaczego lubisz 1D?

1. 14 z kawałkiem.
2. Julia Jadwiga, miło mi :)
3. Myślę, że Lou, ale ja lubię każdego bardzo mocno.
4. Szczerze?? Lubię Zakopane, bo góry. Lubię Lublin, bo ciekawi znajomi. Lubię Londyn, bo kojarzy mi się z 1D, ale i ze spełnieniem marzeń. Lubię Nowy Jork, bo tam wszystko jest wielkie, drogie i nie z tego świata :)
5. Fandom One Direction, Michaela Jacksona, Beatlesów, Harry'ego Pottera... I paru innych.
6. Założyłam bloga, bo chciałam zobaczyć, jak to jest pisać opowiadanie. Czy będą to czytać, jak będą to odbierać... Marzenie się spełniło :)
7. Taak, przede wszystkim na koncertach Lata z Radiem. Byłam na nich aż 9 razy w ciągu mojego życia. Dzięki temu widziałam na żywo np. grupę Enej, Marylę Rodowicz, Dodę. Rok temu byłam na koncercie Lata Zet i Dwójki, gdzie siedziałam praktycznie za sceną za barierką. Zobaczyłam Lauriego z The Rasmus, chłopaków z Afromental i innych :) Innych koncertów nie pamiętam.
8. Lubię obie pory roku. Zimę za święta, za moje urodziny, za chłód i wojny śnieżne. Lato za jedzenie lodów do oporu, za wolne od szkoły, za upały, za wyjazdy...
9. Tak, w Czechach i w Niemczech w Berlinie. A mój brat wyruszył dzisiaj z tatą w podróż do Hiszpanii -.-
10. Polubiłam One Direction za video diaries, za głupie i śmieszne fakty o chłopakach, za to, że są tacy zwyczajni, pokręceni do bólu, a przy tym tak słodcy i kochani, że nie można ich nienawidzić. Z każdym kolejnym filmikiem z serii "One Direction funny moments" głupiałam coraz bardziej, bo ci wariaci sprawiali, że zapominałam o całym świecie i śmiałam się na całego. Do dzisiaj tak jest. Po tym wszystkim przyszedł czas na piosenki. Już wcześniej słyszałam sporo ich piosenek, ale wróciłam do X Factora, dopiero potem słuchałam wszystkiego innego. Tak, ta miłość do zespołu 1D nie jest normalna. I za to ich lubię :D

Przepraszam, ale nikogo nie nominuję. Zrobię to przy The Versatile Blogger. 
Co u Was? Dziękuję bardzo za wszystkie dawne i ostatnie nominacje :) Wiecie, możliwe, że do środy powinien pojawić się rozdział nr 16, chociaż nie wiem, bo jest kiepskiej jakości. A co do jakiegoś nowego opowiadania... Na razie nie tworzę nic o esemesowej znajomości, bo nie mam weny. Nie chcę zapeszyć, ale być może powstanie za to coś o tematyce fantastycznej, co już pojawiło się w tym opowiadaniu. A konkretnie chodzi mi o temat Aniołów Stróżów. No, na razie powstaje prolog, ale to i tak już coś :D
Komentujcie poprzednią notkę, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, komentujcie także i ten post :D

Bye,
Julia :*

2 komentarze:

M.♡ pisze...

Yay, czytałam na twojej stronie na fejsie. CHYBA.:D
Kochana, czym prędzej dawaj tutaj tą szesnastkę! ;*

Tyna ♥ pisze...

Ciekawe pytania to i bardzoo ciekawe odpowiedzi :)
Zapraszam: http://evendery.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)