czwartek, 6 czerwca 2013

KOMUNIKATY DUSZPASTERSKIE!

Hej! Witam Was w środku tygodnia, kiedy to bliżej do weekendu. Otóż, jak można wnioskować po tytule, mam dla Was parę informacji. Tych dobrych i tych złych. Tak więc zacznę od tej złej. Przez dłuższy czas (nie wiem, do kiedy konkretnie) nie pojawi się żaden rozdział. Jest to spowodowane sprawami rodzinnymi, które są dla mnie trudne i przez które nie mam głowy do prowadzenia bloga. Możecie się spodziewać, że MOŻE dodam coś za jakiś tydzień albo i dwa. 
Bardzo fajnie, że zaglądacie na bloga. Szkoda tylko, że nie komentujecie. To trochę przez to nie ma rozdziału. Po drugie - nie mam do tego głowy.
Mam i dobrą nowinę! Mój aparat wkrótce będzie działał jak dawniej i będę mogła nagrać filmik! :D Piszcie propozycje o czym mam tam gadać, bo możliwe, że do wakacji odzyskam aparat! (tak na marginesie - czekam na to od września).
Co jeszcze... O wszystko możecie pytać w komentarzach, ale i w mailach (something0more@gmail.com). A może chcesz coś zaproponować? Zapraszam! Jeśli będziecie tego chcieli, podam swoje namiary na FB :p Heheh.
No, więc jeśli chcecie do końca miesiąca jakiś rozdział - niech WSZYSCY KOMENTUJĄ! Dobrze? Bardzo Was o to proszę... <słodkie oczy autorki tego bloga>.

A więc - do napisania. Na bieżąco będę odpisywać na maile i komentarze, więc w sumie będzie okej.

PISZCIE WSZYSCY, KTÓRZY TO CZYTACIE, ALBOWIEM INACZEJ ZAWIESZĘ OPOWIADANIE! <hyhy, groźba jak z Biblii mi wyszła. Ale piszę na poważnie>

6 komentarze:

Ja Kotecek pisze...

A więc komentuje, NIE POZWALAM ZAWIESIĆ BLOGA! Nie możesz tego zrobić ;c Czekam na następny rozdział, mam nadzieję ,że twoje sprawy szybko znajdą DOBRE rozwiązanie ;* Jeżeli mogę prosić o fb to wyślij mi na mejla ;33

Anonimowy pisze...

Jeśli już to "ogłoszenia duszpasterskie", a nie "komunikaty" ;x

Łucja Domieszkiwicz pisze...

Wiec uwaga
NIE POZWALAM CI ZAWIESIĆ BLOGA BO JA GO CZYTAM. Rozumiemy sie? :D
A jak go zawiesisz to znajdę cie i zabije :D
Mam nadzieje ze wszystko tam sie u ciebie poukłada :)
Powodzenia

Majka. pisze...

JA mam nadzieję, że to nic poważnego i wszystko się ułoży. Trzymaj się mocno. A co do zawieszenia bloga... CHYBA CIĘ PORYPAŁO BEJB. Czytamy, czytamy i komentujemy ludzie.♥ Dźulia nie może zawiesić bloga.xx

Ja Kotecek pisze...

Czepiasz się...

Unbroken Girl pisze...

szkoda...mam nadzieję, że wszystko ci się ułoży :)

+nowy u mnie
http://the-story-about-one-direction.blogspot.com/
zapraszam!

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)