niedziela, 5 maja 2013

40 ciekawostek, faktów o mnie

Dzień doberek! Tak, ta notka jest właśnie (dnia piątego maja o godzinie 20:21) edytowana. Jednak z racji tego, iż mój brat zablokował mi dostęp do komputera wcześniej, tak więc notka ta ukazała się niepełna.
Dodaję 40 ciekawostek o mnie, bo chęć przeczytania takowej notki wyraziła Fruśka.xoxo. No więc... Czytajcie i dowiedzcie się o mnie paru rzeczy!

Ciekawostki o tej dziwnej Julii!

1. Nie lubię się malować
2. Nie przepadam zbytnio za biżuterią
3. Mam 173 cm wzrostu
4. Mam dwójkę rodzeństwa
5. Uwielbiam jabłka, pomarańcze i marchewki
6. Mam gęste i długie do łopatek brązowe włosy, które z wiekiem mi jaśnieją
7. Nie lubię niemieckiego, biologii i fizyki, a lubię geografię, polski i angielski
8. Na telefonie mam około 400 piosenek xD
9. Lubię od czasu do czasu coś zaprojektować
10. Mimo faktu, iż mieszkam blisko Uniejowa, gdzie są baseny termalne, to nigdy nie byłam na terenie tych term
11. Lubię chodzić późno spać, zwłaszcza w weekendy. To dlatego rozdziały dodawane są przeważnie koło północy :D
12. Nie lubię marnować czasu spędzanego na lekcjach, dlatego gdy mamy czas wolny, pytają albo coś - piszę szkice rozdziałów
13. W dzienniku mam obecnie nr ósmy. W podstawówce byłam dziesiąta, a w szkole muzycznej jestem szósta
14. Gdy byłam mała, uwielbiałam Ich Troje
15. Directionerką jestem już mniej więcej rok.
16. Rok temu, szesnastego kwietnia, miałam powiatowy konkurs ortograficzny. Nigdy nie byłam w pierwszej trójce. Ale tym razem przed testem słuchałam 'One Thing' i 'What Makes You Beautiful'. Zajęłam drugie miejsce xD
17. Kiedy chcę, żeby na wf-ie wyszła mi zagrywka w siatkówce, nucę sobie solówkę Louisa w 'OT'.
18. Jestem uzależniona od pisania opowiadania i prowadzenia tego bloga.
19. Jestem niecierpliwą osobą i gdybyście chciały, streściłabym Wam wszystko, co wydarzy się w drugiej części.
20. Gdy byłam w pierwszej klasie, już wtedy byłam inna. Podczas gdy cała klasa ganiała się po korytarzu na ostatnich przerwach, ja czytałam książki.
21. Zaraziłam moją prawie pięcioletnią siostrę Zuzę miłością do 1D. Cały czas gada o Hazzie, jej ulubieńcu, albo każe mi opowiadać, co chłopcy odwalili :D
22. Nie umiem żyć bez telefonu, muzyki i wody.

23. Moimi ulubionymi kolorami są pomarańczowy, niebieski, czarny i biały.
24. W mojej szafie można znaleźć przeważnie koszule (mam ich bodajże siedem sztuk).
25. Jestem okropną bałaganiarą.
26. Gdy uczę się do biologii, to tylko z muzyką One Direction xD
27. Nie wyobrażam sobie obecnie, że to opowiadanie mogłoby nie powstać.
28. Mam czternaście lat i nigdy nie miałam chłopaka... Tak, a mój brat, jedenaście miesięcy młodszy, ma dziewczynę od pięciu miesięcy. I gdzie tu jest sprawiedliwość?
29. Chodzę do psychologa.
30. Mam problemy z trądzikiem. Tak, nie jesteście same :)
31. Mam na komputerze ponad 700 fotek chłopców xD
32. Nie umiem mówić po angielsku bez takiego dziwnego akcentu. Ale znowu wujek z Francji uznał, że ten akcent jest fajny, więc... xD
33. Miałam być chłopcem. I miałam mieć na imię Kacper...
34. Prawie nie oglądam telewizji.
35. Parę razy pisali o mnie w gazecie xD
36. Uwielbiam piłkę ręczną!
37. Moja ulubiona piosenka to... Nie mam swojej ulubionej piosenki.
38. Kiedyś zgubiłam się na stadionie ŁKS-u, gdy byłam z rodzicami na zakupach.
39. Na ostatnim weselu po raz pierwszy poszłam do zabawy z łapaniem bukietu i... Tak, złapałam.
40. Mam dziwne sny xD

Taa, to by było na tyle. Komentujcie szczerze i tłumnie, a w następny weekend dodam notkę z zapowiedzią drugiej części i notkę z "naj..." komentarzami. :D I co tam będziecie chcieli :)

Bye :)

2 komentarze:

Fruśka.xoxo pisze...

Kacperek.<3 Hahahaha. Wchodzę sobie na bloggera i paczę co i kto fajnego dodał, a tutaj ciekawostki! Ouch. Jak ja się cieszę, że coś dodałaś. Normalnie dzień bez twojego bloga, to dzień stracony. Pozdrawiam! ;*

Oliwia Karolina pisze...

Swietne xd Czekamy wiec :3 Co ja gadam?! Pospiesz sie, kurde no! XDD

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)