piątek, 12 kwietnia 2013

Ważne!!

Hej. W ten weekend rozdziału raczej nie będzie, bo...
Po pierwsze: nie ma sześciu komentarzy.
Po drugie: mam ważniejsze rzeczy na głowie, tj. uczę się wiersza i prozy na konkurs recytatorski, przygotowuję się do konkursu ortograficznego, mam lekcje i w ogóle...
Po trzecie: nie mam humoru i nastroju.
Po czwarte: pewni ludzie (nieważne kto, ważne, że ja wiem) sprawiają, że nie chce mi się dalej pisać.
Po piąte: 
myślę nad zawieszeniem bloga na jakiś czas.
Po szóste: 
rozdziały będą teraz nie częściej niż raz na dwa tygodnie.
Po siódme: 
dziękuję za 10 tysięcy wyświetleń i, jak na razie, 240 komentarzy. Jesteście naprawdę wspaniali.
Po ósme: 
...

To by było na tyle. Jeśli chcecie dalej czytać, to piszcie, bo choćby dziś było jak na razie ponad 100 wyświetleń i żadnego komentarza. Czuję się... źle? Smutno mi, że nie komentujecie... I piszcie na maila something0more@gmail.com. Prooszę... 

Jeśli dalej chcecie czytac to ''opowiadanie'' - komentujcie i piszcie na mailu.

4 komentarze:

My life:) pisze...

Chcemy... No jasne, że chcemy :) Nie opuszczaj bloga Julka :(
Smutno, że nie będzie rozdziału w ten weekend, ale Cię rozumiem... Szkoła :(
No i jeszzce raz: Proszę :)

Ja Kotecek pisze...

PISZ DALEJ! Nie możesz nam tego zrobić ;c Dużo osób czyta twojego bloga i jestem pewna ,że każdy ocenia go na wielki +. Nie zawieszaj bloga bo będziemy smutać ;c To świetne opowiadanie, nie powinnaś marnować talentu ;c

Sophie96 pisze...

Pisz dalej. Proszę. Codziennie tu wchodzę z nadzieja na kolejny rozdział, bo jest tak świetne twoje opowiadanie. Mam nadzieja, ze nie zawiesisz tego bloga. Zapraszam do mnie:
real-life-sophie.blogspot.com

alisononedirection.blogspot.com
Jak wejdziesz liczę na szczera opinie.

Anonimowy pisze...

Pisz dalej pliss :-)
Rozdzialy sa rewelacyjne
Mowilas ze chciala bys bay buoy tea komentarze ktore by mowily co jest zee ale noc dodac nic ujac
Cud miód i malinka :******
~ ada

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)