niedziela, 31 marca 2013

Nominacje - Liebster Blog Award i The Versalite Blogger. I parę pytań

   Hej, dzisiaj nie ma rozdziału, niestety. A że jestem z rodziną u znajomych i mam dostęp do komputera, to w końcu, po miesiącu, kończę tę notkę. Bo odkąd zostałam po raz enty do Liebster Blog Award i po raz pierwszy do Versatile Blogger, zbierałam się, żeby zrobić notkę na ten temat.

Najpierw zacznę od Liebster Blog Award. Nie będę przedstawiać zasad, bo już to robiłam.
Zostałam nominowana przez my live :) oraz Mrs. X w obu wyróżnieniach ;)

Pytanie od my live :) :
1. Dużo znajomych wie, że piszesz bloga?

Tak, bo nie umiem tego utrzymać w ''sekrecie''. Czyli tak z pół klasy, sporo koleżanek spoza klasy, moja polonistka, nauczycielka muzyki i sporo innych...


A teraz czas na pytania od Mrs. X:

1. Ulubiona piosenka?


Hyhy... Musiałabym podać całą playlistę, bo nie mam tak naprawdę, naprawdę ulubionej xD A jeśli wierzyć statystyce mojego telefonu wg najczęściej odtwarzanych, to jest to "More than this" One Direction, cóż za zaskoczenie xD A tak poza tym, to są dwie: "Can you feel the love tonight" Eltona Johna oraz "Some nights" - Fun.

2. Co zainspirowało cię do założenia bloga?

Bazgroły, które tworzyłam w brudnopisie. W klasie od razu ktoś stwierdził, że jestem pisarką, choć miałam stworzony tylko jeden ''rozdział''. Stwierdziłam "Ciekawe, co inni o tym sądzą. Najwyżej będę pośmiewiskiem, ale spróbować można.". No i chyba pośmiewiska nie ma.

3. Kto jest twoim autorytetem?

Szczerze, to chyba takowego, który jest tym wzorem non stop, to nie mam. Ale takiego w chwili zwątpienia, smutku etc. to mam dwa "egzemplarze": osobę sławną oraz kogoś bliskiego. Są to Nick Vujicic i Katya, ta realna :)

4. Kim byś chciała zostać w przyszłości?

Odkąd pamiętam, to marzyło mi się aktorstwo. A teraz mam i kabaret. Dwa lata temu spodobało mi się projektowanie, a odkąd piszę to opowiadanie, to także pisarstwo... Więc szczerze to nie wiem. Pozostaje też kwestia z waltornią, ale o tym jeszcze nie myślę, bo dopiero zaczęłam granie, a na snucie takich planów jeszcze za wcześnie, bo może mi się odwidzieć.

5. Co uważasz za swoją największą zaletę?

Nie mam pojęcia... Że jestem takim kujonem? Że nieźle piszę? Że jestem człowiekiem ceniącym spokój? Nie wiem...

6. Co uważasz za swoją największą wadę?

Nie umiem się kłócić o swoje. No i nie umiem się przebić, wybić. Aaa... I strasznie wolno kojarzę fakty, taki przymuł ze mnie.

7. Ulubiona pora roku?

Każda po trochu.

8. Co uważasz za najważniejsze w swoim życiu?

Wszystko jest ważne, nie ma rzeczy nieważnych. Nie no dobra, biologia i fizyka są nieważne.

9. Kiedy został założony twój blog?

24. listopada 2012 r. Już jest tutaj ponad cztery miesiące, wow!

10. Kolor oczu?

Raz są zielone, raz szare, kiedy indziej szaro-zielone. A ostatnio wydawały mi się nawet niebieskie (WTF?!).


A teraz następne wyróżnienia, The Versatile Blogger.

 1. Powinnam pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu.
2. Powinnam podziękować osobie, która cię nominowała za nominowanie.
3. Powinnam ujawnić o sobie 7 faktów.
4. Powinnam nominować 10 osób (lub do 10 osób) i poinformować ich o tym wyróżnieniu.



Jako, że nie wiem, gdzie się dziękuje za nominację, to chciałabym podziękować tutaj, z tego miejsca, My live :) oraz Mrs. X za te nominacje :D Dziękuję bardzo, bardzo :)

No i jako, że byłam nominowana dwa razy, to spróbuję podać 14 faktów o mnie, ale nominuję góra 10 blogów...

1. Noszę okulary. Mam prawie identyczne oprawki jak Louis. Tylko trochę bardziej zaokrąglone. A gdy je wybierałam, nie byłam jeszcze Directioner. Zbieg okoliczności?? :D


2. Marzę o podróży do Finlandii, Francji, Wielkiej Brytanii i Nowego Jorku.
3. Kiedyś śniło mi się, że Louis robi na drutach ubranka dla marchewek xD
4. Kocham książki i muzykę.
5. Prawie nie rozstaję się z telefonem - taka moja wada, moje ''uzależnienie''.
6. Jestem fanatyczką jabłek, ale twardych.
7. Kiedy mi się przypomni, to noszę do szkoły marchewki i jem je na przerwach. I ewentualnie na wf-ie, jak nie ćwiczymy.
8. Będąc małym brzdącem byłam fanką Ich Troje.
9. W szkole mam szczęście do polonistek, zawsze mi się świetna nauczycielka trafi.
10. Miałam już sporo blogów, ale ten jest ''najpopularniejszy" czy też raczej najfajniejszy, tak wg mnie.
11. Gram na waltorni. 


Ta na zdjęciu to nie ja.
12. Dzięki temu, że piszę opowiadanie, poprawił się mój styl pisania (czy jak się to tam zwie), w każdym razie bardziej zwracam uwagę na budowę zdań, ich sformułowanie itd. I z tego powodu z 'głupiego' wypracowania na temat ''Balladyny'' dostałam 6, ponieważ moja ''praca wykracza poza umiejętności przeciętnego ucznia pierwszej gimnazjum'' - słowa mojej nauczycielki. 
13. Jestem tak zwanym ''mistrzem ortografii''. W szkole, gminie i powiecie ja i Katya rozwalamy system :)
14. Kojarzycie Lato z Radiem? No, więc na każdym koncercie, na którym jestem, a byłam już jakieś osiem-dziewięć razy, idę do plenerowego studia Lata z Radiem do Sławy Bieńczyckiej. Nagrywam się i gadam z nią, a potem mam ciekawą pamiątkę. Mój tata się śmieje, że szykuję sobie znajomości do pracy w radiu. Szczerze? To kto wie? A co jest w tym najlepsze? To, że w podsumowaniu wakacji LzR pani Sława o mnie wspomniała! Podczas któregoś z nagrań śmiała się, że ja i moja rodzinka będziemy rekordzistami czy coś xD Hmm... Byłoby fajnie. 

Takie pytanie: chcielibyście może jakiś filmik? I na jaki temat? Może kiedyś skombinuję takowy ;P
No i moje nominacje, do obu wyróżnień:

1. real-life-sophie.blogspot.com
2. the-story-about-one-direction.blogspot.com
3. karola-oliv.blogspot.com

No cóż, więcej tego nie ma, ale to dlatego, że te blogi, które chciałabym nominować, nominowały już mnie. A więcej jakoś tak nie czytam. 

No, to by było na tyle. jeszcze tylko kilka pytań do Was,na które prosiłabym o odpowiedź w komentarzach:
1. Chcecie jakiś filmik, np. jak powstaje taki rozdział? Nie wiem, nie znam się na filmikach i ich tematach, ale jeśli jakiś chcecie, to piszcie w komentarzach i pytania :) Kiedyś tam coś powstanie.
2. O czym chcecie czytać w drugiej części, nad którą aktualnie pracuję?
3. Co wam się najbardziej podobało w dotychczasowych rozdziałach?
4. Dlaczego czytacie tego bloga? Co sprawia, że tu zaglądacie?
5. Lubicie mnie choć trochę? ;P

Dobra, to tyle z mojej strony. Rozdział pojawi się najprawdopodobniej jutro (1.04.2013) po południu czy coś :)

3 komentarze:

Ja Kotecek pisze...

A wiec już odpowiadam(a no i Gartulacjeee! ;>):
1.Wiesz co fajnie byłoby zobaczyć jak to wszystko zapisałaś(znaczy ja bym chciała zobaczyć twoje zeszyty ;3)
2.Wiem ,że to głupie ale może zaczęłabyś pisać w 2 części o innej parze? Była by tam Julka, Lou i inni ale na pierwszym planie para np. Zayn z tą koleżanką/przyjaciółką Juli K.(wybacz nigdy nie umiem zapamiętać tego imienia)
3. Te akcje z Lou i Julią, kocham je <3
4.Ciekawość, twój styl pisania który jest dobry przez co wciąga ;)
5.No jasne ,że tak! Wiesz co, mielibyśmy nie lubić autorki tak dobrego opowiadania? Nigdy ;3

My life:) pisze...

Heyy... Tak se czytam i wpadam, że masz szczęście do polonistek. Hehe... Mi też zazwyczaj się trafiają te miłe i dobrze tłumaczą :)
Miałam coś napisać, ale oczywiście wypadło mi z głowy... No taa, po mnie zawsze się można tego spodziewać :)
Aha i pytania. Już odpowiadam :D
1. Chętnie bym coś takiego obejrzała. Fajnie by było zobaczyć jak ty piszesz rozdziały? Pytania... Osoba na górze ma dobry pomysł z tymi zeszytami.
Chciałabym też wiedzieć czy kiedykolwiek wyobrażałaś sobie, że napiszesz opowiadanie.
2. Ja się zdaje na Twoje pomysły :)
3. Szczerze to mi się najbardziej podobało jak Julka wróciła z Polski i Lou wtedy był szpitalu i zaręczyny. Ale wszystko jest super.
4. No a jak myślisz? Twoje opowiadanie :D Ciekawe pomysły, które umią doprowadzić do łez, ale też rozbawić.
5. No jasne. Jeszcze się pytasz? Lubię Cię, zarówno jak te opowiadanie, nawet jak się nie znamy :)
Do jutra :)

Mrs. X pisze...

Yay1 Gratulację.;3
1. Chętnie bym obejrzała właśnie jak piszesz. Te twoje legendarne zeszyty.<3
2. Ja bym chciała też przeczytać o losach innej pary. Tak jak napisał ktoś na górze. Oczywiście żeby Julka i Lou też byli, ale tak jakby mniej.:) x
3. To jak piszesz. A robisz to wspaniale. Masz bardzo... fajny? Nie. Na to nie ma odpowiedniego słowa. Fantastyczny, styl pisania. MAsz wyobraźnie, nie popełniasz błędó i wgl. Zazdroszczę ci, noo.xd
4. Bo jest ciekawie, przyjemnie się czyta.;D Gdy coś opisujesz to doskonale, ta się wyczuć te emocje. Albo się płacze, ale śmieje.
5. KOCHAM CIĘ.♥ hahaha. Ciebie i to opowiadanie.<3

Tymczasem czekam na rozdział i mam nadzieję, że pojawi się szybko. Pozdrawiam.:) x

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)