niedziela, 13 stycznia 2013

Trochę inaczej, bez rozdziału

     No więc mówię wam ''hello'' o drugiej w nocy, wiem, dziwna jestem, ale ja mam takie pory xD Dzięki za ponad 2000 wyświetleń, nawet blog, którego mam od sierpnia tyle nie uzbierał, a to już coś ;D Z tej okazji, chociaż nie, może jednak niekoniecznie, mam do was kilka pytań, na które prosiłabym o odpowiedź WSZYSTKICH czytających. Dotyczy bloga, opowiadania i paru innych szczegółów ;)

1. Jak oceniasz bloga? (ale nie odpowiedzi "fajny, lubię go, warto zaglądać", bo naprawdę uduszę! Chodzi mi o wygląd, opowiadanie itp.)
2. Co ci się najbardziej spodobało na tym blogu, a co najmniej?
3. Założyć stronkę na fejsie związaną ściśle z blogiem i opowiadaniem, na której będę informować o rozdziałach itd.? (głupie, ale nie daje mi spokoju)
4. Jakie masz sugestie do ciągu dalszego?
5. Pisać dalej tego bloga?
6. Zmienić coś wyglądzie?
7. Chcecie parę faktów z życia o tej debilce, co to pisze to opowiadanie? Jeśli tak, to z jakiej kategorii?
8. O którym bohaterze ma być więcej?
9. Lubisz tego bloga?
10. Jak trafiłaś/-eś na tego bloga?
11. Na jakie wydarzenie czekasz w tym opowiadaniu najbardziej? (może właśnie dzięki Twojej odpowiedzi coś nowego wymyślę, a przynajmniej będę wiedziała, w jakim kierunku tworzyć opowiadanie ;D)


Wszystkie te pytania mają na celu poznanie przeze mnie waszych opinii, propozycji i ulepszenie bloga. Jakby co, w ciągu dnia powinna ukazać się dziewiętnastka ;*

7 komentarze:

nie/powiem pisze...

1. Blog jest super. Opowiadania piszesz tak jak by do nas mówiły. Bardzo ładny wygląd ,rzadko widziałam ładniejsze. Hmmm... Jesteś wzorem jak pisać opowiadania :)
2. Najbardziej na tym blogu spodobał mi się tło naglowka. Oczywiście i tak na pierwszym miejscu stoją świetne opowiadania.
3. Jak chcesz to zakladaj. Fajnie by było dowiedzieć się coś o bohaterach. Chętnie bym odwiedzała taka grupę,czy profil albo nwm jeszcze co :)
4. Ją nie wiem jakie mogłabym mieć sugestie. Dla mnie nic tutaj się nie podoba.
5. Głupie pytanie. Oczywiście :) :-D
6. Nie . Conajmniej narazie.
7. Nie nie chce o tej debilce. Chce o tej oryginalnej i miłej dziewczynie która pisze bloga i siebie nie docenia. Chce się dowiedzieć kiedy zainteresowalas się pisaniem. Ile mialas wtedy lat??? Jak się nim zainteresowalas?? Skąd przyszedla ci taki pomysł? I ile czasu już piszesz tego bloga i ogólnie?
8. Fajnie jest gdy piszesz o wszystkich. Chociaż oczywiście dużo interesuje mnie dlasze losy Julii i Louisa.
9. Oczywiście że tak. Staram się jak najwięcej to zaglądać. Śledzić dalsze losy bohaterów.
10. W całkiem nietypowy sposób. Zrecenzowalam go na zapytaj :)
11. Narazie czekam na dalsze losy wypadku Julii :) A potem czekam na to co opowie nam twoja wyobraźnia.
Pozdrowionka :)

Julia Avis pisze...

heh, dzięki za odpowiedź, dzisiaj może dziewiętnastka i fakty, zależy jak się wyrobię i czy tych faktów będzie dobrze... Poza tym miło mi się czytało Twoją odpowiedź ;D

Kasia Inez pisze...

1.Rozdziały są świetne :) Dodałabym tak trochę więcej miłości(jakichś przytuleń, pocałunków czy coś:))
2. Myślę ,że najbardziej podoba mi się to jak piszesz ;) Najmniej nic.
3. Chętnie zalajkuje jeżeli takowa stronka powstanie, to moje zdanie ;p
4.Patrz pkt. 1 :)
5. Jassneee!! :D
6. Podobałyby mi się jakieś jaśniejsze barwy bloga :]
7. Nie jesteś debilką ;) Jeżeli chcesz czymś się z nami podzielić to pewnie.
8. Julia i Louis <3
9. Pewnie ;) Podoba mi się to ,ze ciągle coś dodajesz i jest co czytać.
10. Chyba przez zapytaj ;)
11. Na rozwinięcie się miłości Julii i Louisa :3
Pisz dalejjj :3

Julia Avis pisze...

No więc co do Twoich sugestii: takich scen romantycznych będzie coraz więcej ;)

Unbroken Girl pisze...

u mnie już nowy zapraszam:
http://the-story-about-one-direction.blogspot.com/

Ola Gatz pisze...

1. Blog bardzo mi się podoba ;D Tło fajne (nie jakieś wymyślne), dawno mnie nie było i jak wróciłam to widzę, że zmieniłaś trochę wygląd mi dodałaś parę rzeczy. Bardzo mi się podoba ;pp
2. Podoba mi się tło i ten czarny kolor bloga ;) No i ogólnie całe opowiadanie. A najmniej to nic ;p
3. widzę, że już założyłaś tą stronkę ;p już polubiłam ;)
4. nie wiem, ty masz fajne pomysły. ;D
5. TAK!!! :D
6. nie, jest ok ;pp
7. po pierwsze: nie jesteś debilką ;D. po drugie: możesz dodać jakieś fakty, takie ogólnie o tobie.
8. Julia i Louis <33
9. Tak, bardzo ;p Zaglądam codziennie i sprawdzam czy jest nowy rozdział (chociaż od tygodnia mnie nie było bo wyjechałam na narty i teraz nadrabiam ;D)
10. nie jestem pewna, ale chyba przez zapytaj ;p
11. nie wiem, coś o Julii i Louisie ;**

Onedirection pisze...

1. Czytam go nie cały dzień i jestjednym z moich ulubionych. Wspaniale piszesz
2. Podoba mi się akcja, którą tworzysz w tym opowiadaniu i nie ma takiej rzeczy, która mi się nie podoba.
3. Hm... sama kiedyś o tym myślałam. (mam bloga na kotku.pl)
4. No nie wiem, teraz Julia będzie długo w szpitalu, ale po co ja tu będę pisać, jak i tak akcja już jest rozwiązana
5.TAK
6. Raczej nie
8. Louis
9. Tak.
10. przypadkiem
11. Nie wiem.
Wiem, że te odpowiedzi chyba nie mają sensu, no ale...

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)