piątek, 4 stycznia 2013

Organizacyjnie

   No więc ten, tego, moi drodzy... Nie żebym coś, ale dzisiaj są moje urodziny... Od wtorku myślałam, że będzie więcej komentarzy... No bo co jak co, ale 14. obserwatorów tu niby jest, od wtorku nabiło ze 100 wyświetleń i tylko 2 komentarze? No sorry... Rozdział dodam, ale jak pod piętnastką będzie z pięć komentarzy. Ja... Miło mi, że czytacie, ale naprawdę... Czasami się zastanawiam... Dlaczego mam przeszło 1500 wyświetleń i 59 komentarzy? Owszem, to dużo... Ale ostatnio pod rozdziałami znajduję po dwa komentarze, rzadko kiedy coś więcej. Może powinnam przez jakiś czas nie dodawać rozdziałów? Może wtedy trochę się tego nazbiera? Wiecie... Już postanowiłam... Dojdę do pewnego rozdziału i zakończę opowiadanie... To jest ta zła wiadomość. Dobra jest taka, że zacznę kolejną część. Ale to od was zależy: mam kontynuować tą część czy pisać kolejną? Dalej... Już nie przynudzam, kończę. Ale powiedzcie, nadal chcecie czytać moje wypociny? Zrozumiem, jeśli nie. Po prostu chcę wiedzieć, na czym stoję...

   To by było na tyle... Do następnego...

5 komentarze:

Alexis pisze...

No więc z okazji urodzin wszystkiego najlepszego ;**
Co do tego czy będziesz pisać kolejną część opowiadania, czy może dokończysz tą, nie mam zdania. Zapewne zrobisz to, co uważasz za najlepsze. ;D
A, i ja z wielką chęcią czytam te Twoje, jak to mówisz "wypociny". Są bardzo wciągające. ;>
Buziaki ;**

Hope . ♥ pisze...

Po pierwsze: wszystkiego najlepszego.♥ mnóstwo marchewek, żebyś jadła i nie tyła, żeby udało ci się kiedyś zjeść zupę widelcem, żebyś fajnego chłopaka miała. No i przede wszystkim byś kontynuowała dalej bloga.<3
Czytam od początku, ale szczerze przyznaję, że komentować mi się nie chce. Pisz dalej. Świetnie ci idzie. Naprawdę. Piszesz jedno z nie wielu opowiadań, które przypadły mi do gustu i z niecierpliwością czekam na następne rozdziały. Po prostu czuję, że jeśli być poćwiczyła jeszcze, a potem pisała o czym innym niż One Direction to naprawdę wyrosłabyś na wspaniałą pisarkę.:D
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, zdrowia szczęścia, bla bla bla, i czekam na następny.xx

Mrs. X pisze...

PISZ DALEJ ♥
Jesteś chyba jedyną dziewczyną, której opowiadania czytam z zapartym tchem. To jest naprawdę genialne. Pisz dalsze części. A poza tym to wszystkiego najlepszego. I nie przejmuj się tym, że jest mało komentarzy. Zapewne dużo osób czyta, ale nie komentuje choćby dlatego, że niektórych denerwuje ta cała "Weryfikacja" obrazkowa. Naprawdę, masz talent.*_*
A tak. wgl to wsyztskeigo najj.;*

Natalia Kowalska pisze...

Pisz pisz ♥
Też mam mało komentarzy . Piszesz bardzo fajne i oby tak dalej !

A tak wgl. Wszystkiego najlepszego , spełnienia marzeń i co sobie życzysz ;*

http://life-natka.blogspot.com/

Ola Gatz pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! (trochę spóźnione, ale zawsze ;pp) I pisz dalej to opowiadanie! ;D Proszę .. ;pp

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)