sobota, 26 stycznia 2013

Julia Avis - fakty, ciekawostki itd. ;D i Liebster Award (III)

Hello everybody! Daję dzisiaj posta z paroma faktami o mnie ;D jeśli to, co przeczytacie, wam nie wystarczy, to piszcie pytania w komentarzach, będę odpowiadać ;)

1. Moją pierwszą miłością był Michał Wiśniewski z Ich Troje, gdy miałam jakieś 5-6 lat ;D

2. Gram na waltorni.
3. Gram w kabarecie, gdzie stałam się pewniejsza siebie i gram przypakowane dresy z wąsikiem.
4. Gdy miałam tak ze trzy lata, mama robiła porządki w pokoju pradziadka, a ja się bawiłam, przeglądałam obrazki w gazetach czy coś. Mama położyła krzesła na stole, żeby odkurzyć i umyć podłogę. Te krzesła miały dziury w nogach. Ja dorwałam pudełko z lekami nasennymi pradziadka. Bawiłam się nimi, aż mama się zorientowała, że ubyło ich bardzo dużo. Była wystraszona i  z tatą zabrała mnie do szpitala, a po drodze zaczęłam usypiać. Na miejscu czekało mnie płukanie żołądka. Po jakimś czasie do rodziców wyszła lekarka i zapytała, czym mnie karmią. Odpowiedzieli, że wszystkim, co jest odpowiednie dla mojego wieku. Dlaczego pytała? Bo rurka zapchała się kiełbasą made in mój dziadek. Później siedziałam z rodzicami w sali, a mama przyniosła mi ze świetlicy misia. Wskazała na jego oko i zapytała, co to. Po usłyszeniu mej 'mądrej' odpowiedzi: "siusiak" stwierdzili, że jestem zdrowa i wypisali mnie. A tabletki? Znalazły się, gdy odwracano krzesła i wysypały się z ich nóg.
5. Mam z 173 cm wzrostu.
6. Rozdziały piszę w szkole na lekcjach ;D
7. Moim dzwonkiem w telefonie jest "More Than This".
8. Zapuszczam kudełki, żeby były takie jak na mojej komunii ;D
9. Mam full plakatów w pokoju, kiedyś wrzucę zdjęcie ;D
10. Uwielbiam rysować coś, co jest związane z 1D i projektowaniem.
11. Na drugie mam Jadwiga. Ale wg mnie trochę dziwne to imię, w klasie się śmiali, więc w Internecie wzięłam Avis, angielską wersję tego imienia.
12. W ciągu ostatniego miesiąca przeczytałam więcej niż 5 grubszych książek.
13. Przez 2,5 miesiąca zapełniłam prawie dwa grube zeszyty, zapisując rozdziały opowiadania.
14. Jak wiadomo, najbardziej z 1D lubię Louisa. Resztę tylko ociupinkę mniej.
15. Kocham jabłka.
16. Moim ulubionym przedmiotem jest geografia. I jeszcze religia, bo wtedy nic nie robimy i mogę spokojnie pisać ;D
17. Oprócz 1D słucham jeszcze Michaela Jacksona, Beatlesów, Eltona Johna.
18. Jestem uzależniona od muzyki, książek, pisania opowiadania, 1D i telefonu ;D
19. Nie mogę długo przebywać w pomieszczeniu, w którym jest gorąco i duszno. Zamulam i usypiam. Dzieje się tak w pizzerii i na lekcjach ;D
20. W wieku 13,5 lat, czyli trochę ponad pół roku temu, złapałam bukiet panny młodej na weselu. Krawat zdobył brat pana młodego, czyli mój kuzyn. (taki szczegół: jeśli będziecie w najbliższym czasie, czyli jak zaczną emisję, oglądać nową edycję Must Be The Music i zobaczycie zespół Meet Jimmy, to wiedzcie, że wokalistą jest mój kuzyn, właśnie ten od krawata ;D).
21. Mój ulubiony sport to piłka ręczna, w zeszłym roku na pozycji bramkarza i nazywali mnie szkolnym damskim Sławomirem Szmalem xD
22. Chciałabym umieć perfekcyjnie angielski. I zmienić mój sposób wymowy bo jak coś mówię po angielsku to dziwnie to brzmi. Tak sztucznie.
23. Przeważnie jestem cicha, spokojna, nieśmiała i nie kontaktuję ze światem.

A teraz odpowiedzi na pytania nie/powiem z 13. stycznia do którejś tam notki ;D

Ile miałaś lat, gdy zainteresowałaś się pisaniem?
Tak szczerze to miałam jakieś 8-9 lat i próbowałam tworzyć pierwsze coś. A teraz, z 6 lat później, czytacie to opowiadanie. Było mnóstwo podejść i dopiero to wypaliło ;)

Jak się nim zainteresowałaś? 
Normalnie. Kocham książki. I zaczęłam trafiać na co gorsze badziewia, więc stwierdziłam, że napiszę swoją książkę. Takich akcji było mnóstwo, ale tylko dwa razy udało mi się napisać coś, co ma więcej niż dwie strony.

Skąd przyszedł ci taki pomysł?
Pomysłów było mnóstwo, a tematyka odpowiednia do mojego wieku. Kiedyś miały być dziecięce kryminały, innym razem jakieś fantasy. A teraz powstaje fan fiction, z którym nie zamierzam się na razie rozstawać. Dlaczego fan fiction? Nie wiem. Miał być pamiętnik poniżanej kujonki, ale wkleiłam chłopców i zostało to, co jest ;D

Ile czasu piszesz już tego bloga?
Bloga założyłam  pod koniec listopada, ale pierwsze rozdziały powstały w połowie miesiąca. Kończę zapełniać drugi zeszyt (zostało trochę ponad 20 stron) piszę 33. rozdział i nie zamierzam kończyć.

A teraz wreszcie Liebster Award.

Ja zostałam nominowana przez Vicki.. Dziękuję bardzo ;D

1. Ile będziesz miał/miała w tym roku lat?
Już skończyłam. 14 lat.


2. Masz jakieś zwierze? 
Tak. Kota, 3 dorosłe owczarki niemieckie i 8 małych i stadko kur mojej mamy.

3. Masz drugie imię?
Jadwiga. Ale że śmieją się z tego imienia w klasie, a w "Księdze Imion" wyczytałam, że po angielsku Jadwiga to np. Avis. I dlatego tak podpisuję się w internecie.

4. Jakie masz hobby?
Czytanie pisanie, muzyka, gra na waltorni, kabaret, czytanie książek, spanie, obijanie się.

5. W której klasie najlepiej Ci szło z nauką?
Zdecydowanie w szóstej. Średnia 5.1 na semestr xD

6. W której klasie jesteś?
W pierwszej gimnazjum.

7. Masz rodzeństwo?
Tak. Młodszego brata i siostrę, też młodszą.

8. Masz aktualnie ferie?
Niestety nie. Dopiero od 11. lutego ;/

9. Lubisz się uczyć?
Tak, ale tylko na angielski, bo chcę znać ten język, i na geografię.

10. Co robisz w czasie wolnym?
Chodzę do szkoły muzycznej I. stopnia, chodzę do MCEE na kabaret, dziennikarskie, fotograficzne, czytam książki, słucham muzyki, piszę opowiadanie.

11. Masz wielu przyjaciół?
Nie, tylko dwie najbliższe. Wielu, to ja mogę mieć bliższych znajomych.


Moje pytania:
1. Ulubiona książka?
2. Co inspiruje Cię i motywuje do pisania bloga?
3. Jakie blogi (z jaką tematyką) podobają Ci się najbardziej?
4. Jaka jest Twoja szczęśliwa liczba?
5. Co najczęściej robisz na lekcjach?
6. Jaki miałaś/miałeś najfajniejszy sen?
7. Ulubiony smak lodów?
8. Piosenka, która sprawia, że chce ci się rano wstać?
9. Wydarzenie fikcyjne, które zapadło ci w pamięć? (np. fragment w książce, filmie, na blogu w opowiadaniu)
10. Jaka piosenka sprawia, że się uśmiechasz?
11. Bez czego nie możesz przeżyć choćby jednego dnia?

Nominowani:


Tak, wiem, prawie same z 1D, ale jakoś nie trafiłam na inne, które by mnie zainteresowały.

I jeszcze coś powiem. Te blogi u góry polecam. Mi przypadły do gustu. A wy? Sami zdecydujecie ;)

Rozdział jutro. Teraz nie, bo korzystam z kompa kuzynów, a nie mam swojego zeszytu z rozdziałami...

3 komentarze:

My live:) pisze...

Dziękuje za nominację :)

Adminka pisze...

Humm... Nie znam się trochę na tym, mogłabyś mi wytłumaczyć? ;)

Anonimowy pisze...

Twój blog jest genialny! Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały opowiadania! Bardzo mi się spodobało:)

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)