czwartek, 27 grudnia 2012

Liebster Award

    Cześć, miło mi oznajmić, że zostałam nominowana do Liebster Award przez Unbroken Girl. Dzięki wielkie, jest mi bardzo miło ;D

Odpowiedzi na pytania:
1.Jak to się stało że stałaś się directionerką?
Kiedyś znalazłam na YouTube teledysk do WMYB, a potem do One Thing. Były artykuły w gazetach, plakaty, ale olewałam zespół, bo po co. Ale potem trafiłam na filmiki z X Factora i na filmiki z serii "The Best Moments 1D". To mnie zaciekawiło, zaczęłam szukać ich piosenek, informacji o nich, i mimo, że na początku nie umiałam wymówić imienia Nialla i myliłam Harry'ego z Liamem, to teraz jestem Directionerką już jakieś 8-9 miesięcy.


2.Za co lubisz naszych chłopców?

Hmm... Za ich twórczość, piosenki, Twitcamy Liama, głodomorstwo Nialla, żarty Louisa, Loczki Harry'ego, dbanie o siebie Zayna... No i przede wszystkim za to, że poszli do X Factora i teraz są i tworzą genialny zespół xD


3. Jakie jest twoje hobby?

Rysowanie, projektowanie, pisanie, czytanie, granie na waltorni, słuchanie muzyki, szukanie informacji i fotek z 1D. No i marzenie o spotkaniu chłopców xD

4. Ulubiona piosenka 1D?
Hmm... Lubię wszystkie, ale tak najbardziej to More Than This, Summer Love i Change My Mind.

5. Który album bardziej ci się podoba: Up all night czy Take me home?
To znaczy tak: oba mi się podobają. Pierwszy album ma coś takiego... Nie wiem, trochę amatorskiego, bo to były ich początki. Ale drugi jest bardziej dojrzalszy... Nie, nie... Ja kocham oba!

6. Który chłopak z 1D wyglądem i charakterem jest ci najbardziej bliski?
Charakterem to chyba Liam. Spokojny, często poważny, ale trochę też ciamajdowaty, jak siebie kiedyś określił. A wyglądem?? Chyba żaden.

7. Którego chłopaka z One Direction lubisz najbardziej?
To oczywiste, że Louisa! <3 Co dziwne, od początku zawsze był Harry. Ale zmieniło się to podczas pisania któregoś z nieopublikowanych rozdziałów xD

8. Opisz siebie w max 5 słowach.
Cicha, spokojna, marzycielka, Directionerka, zakręcona...

9. Ile masz lat?
Za tydzień w piątek stuknie 14 xD

10. Co zainspirowało cię do stworzenia bloga?
Jakieś fragmenty, które pisałam pod wpływem emocji. Pisałam i pisałam, na lekcjach, w wolnym czasie, gadali mi, żebym książkę napisała, aż stwierdziłam, że zrobię bloga z opowiadaniem. Bałam się, że dociągnę tylko do trzeciego rozdziału, ale nie! Przed końcem roku może ukaże się dziesiątka ;)


A teraz moje nominacje:
http://causeicanloveyoumorethanthisyeach.blogspot.com/
http://ill-change-my-mind.blogspot.com/
http://direction-of-love.blogspot.com/

I pytania:
1. Który z chłopców z 1D jest twoim ulubieńcem?
2. Co sprawia, że masz chęci do pisania kolejnych notek na blogu?
3. Dlaczego 1D? Dlaczego nie np. The Wanted, Big Time Rush?
4. Jakie wydarzenie zmieniło twoje życie? (Nie chodzi konkretnie o 1D)
5. Gdzie chciałabyś pojechać w przyszłości?
6. Opowiedz o sobie...
7. Co robisz w wolnym czasie?
8. Gdybyś miała taką możliwość, o co byś zapytała chłopców? xD
9. Dlaczego założyłaś bloga? Co było takim natchnieniem do zrobienia tego?
10. Jakie jest twoje największe marzenie?

3 komentarze:

Unbroken Girl pisze...

Nowy rozdział na moim blogu !
http://the-story-about-one-direction.blogspot.com/

zapraszam

Ewelina Sokulska pisze...

super blog<3
obserwuję i liczę na rewanrz:)
alwayssmilel.blogspot.com

Skylla. ;* pisze...

Hej, dostałaś od nas nominację do Liebster Award. Oto nasze pytania dla Ciebie:
1) Jak długo jesteś Directionerką?
2) Dlaczego jesteś Directionerką?
3) Którego z chłopaków cenisz najbardziej?
4) Dlaczego własnie jego? ( za co )
5) Największe marzenie?
6) Ulubiona piosenka z albumu Take Me Home.
7) Co kojarzy Ci się z zespołem One Direction?
8) Dlaczego prowadzisz bloga?
9) Jesteś tolerancyjna?
10) Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
11) Cytat/słowa które prowadzą Cię przez życie/Twoje ulubione?

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw szczery komentarz. Ja wiem, doskonale, że to, co piszę, nie jest dopracowane i zbyt ciekawe, ale to opowiadanie traktuję tylko i wyłącznie jako ćwiczenie. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam,
Julia :)